مغرور و گرم زندگی در اسپانیا

این فعالیت‌ها می‌توانند شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری محلی، تجربه فرهنگ و غذاهای محلی، خرید و اقامت در هتل‌ها یا مکان‌های اقامتی مختلف باشد. گردشگری نقش مهمی در رونق اقتصادی و تبادل فرهنگی بین ملت‌ها دارد و برای توسعه صنعت گردشگری مهم است.

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مغرور و گرم زندگی در اسپانیا

۵ بازديد

می‌توانند از جاذبه‌های رایگان مادرید و بارسلون بازدید کنند. جالب است بدانید که در برخی از ساعات هفته موزه‌های شهر مادرید و روزهای یکشنبه ساعت 15 به بعد موزه‌های شهر بارسلون رایگان هستند و می‌توان بدون ‌پرداخت هزینه‌ای از آن مکان‌ها بازدید و لذت سفر را دو چندان کرد.

از دیگر جاذبه‌های رایگان همچنین می‌توان به پارک رتیرو، معبد دبود، قصر سلطنتی مادرید، پلازا مایو، پارک گوئل، نمای بیرونی ساگرادا فامیلیا، کلیسای جامع بارسلون، منطقه گوتیک و…  در شهر مادرید و بارسلون اشاره کرد که بازدید هر کدام از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. جالب است بدانید هنگام مسافرت به اسپانیا به صورت تک نفره و بدون تور حداقل هزینه پرواز حدود 20 تا 30 میلیون تومان، هزینه اقامت بین 30 تا 500 یورو و  هزینه خوراک 50 یورو خواهد شد که البته اگر فرد بخواهد از جاذبه‌های اسپانیا هم دیدن کند هزینه حمل‌ونقل نیز اضافه خواهد شد. در حالی‌که خرید تور اسپانیا علاوه بر مزایایی همچون راهنمای زبان فارسی، بیمه مسافرتی، راهنمای محلی و… که دارد، سفری مقرون‌ به‌صرفه نیز خواهد بود زیرا سفر به همراه گروه، شامل تخفیف و… می‌شود.

تور اسپانیا شرایطی را ایجاد کرده که گرشگران بتوانند مقصد را به صورت تک یا ترکیبی انتخاب کنند. اسپانیا شهرهای جذابی همچون بارسلون، مادرید، زاراگوزا، مالاگا و… دارد که در تورهای ترکیبی بازدید از چند شهر برای گردشگر امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش بلاگ اسکای آژانس‌های بسیاری هستند که تور اسپانیا را ارائه کنند ولی برخی با قیمت‌های باور نکردنی و بسیار ارزان توری ارائه می‌دهند که برخی مسافران بدون در نظر گرفتن شرایط آن را خریداری می‌کنند. در حالی‌که بسیاری از تورهای ارزان قیمت ممکن است هتل‌های بی‌کیفیت همراه با پرواز ارزان قیمت عرضه کنند و حتی پس از رسیدن مسافر به مقصد گشت‌وگذاری نیز برای وی در نظر نگیرند. بدیهی‌ است که لذت سفر را نباید فدایی ارزانی کرد و بهتر است تور اسپانیا را از آژانسی معتبر خرید که همراه با تور خدماتی متنوع نیز به مسافر ارائه دهد.

به گزارش کاماپرس، اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار گرفته و می‌توان این کشور را ویترینی از تمدن روم باستان تا دوره‌های اسلامی و مسیحی دانست. گردشگران می‌توانند ضمن آشنایی با تاریخ و بازدید از مکان‌های تاریخی، از طبیعت بکر و غروب‌های رویایی این کشور بهره‌مند شوند به همین خاطر خرید تور اسپانیا می‌تواند انتخابی بی‌نظیر باشد.

بسیاری از ایرانی‌ها زمان مسافرت را به فصل بهار موکول می‌کنند که به سبب تعطیلات نوروز بتوانند حسابی از سفرشان لذت ببرند. جالب است بدانید که بهار یکی از فصل‌های پرطرفدار اروپا در میان گردشگران است.

اسپانیا را می‌توان یکی از شادترین کشورهای اروپایی دانست که با خرید تور اسپانیا و سفر به آنجا می‌توان در هر خیابان از نوای گیتار فلامینکو لذت برد . البته برخی افراد نیز در خیابان‌ها رقص معروف اسپنیش را به صورت گروهی انجام می‌دهند که می‌توان آن را نظاره کرد.

این کشور همچنین برخی از مشهورترین فستیوال‌ها را برگزار می‌کند که از آن‌ها می‌توان لاتامبورادا، لاس فایاس والنسیا، سامانا سانتا، فریا دل کابایو، فریا د آبریل، د لوس پاتیوس، بنیکاسیم، سان فرمین، فستا ماژور د گراسیا، فریا د مالاگا، لاتوماتینا پرتاب گوجه فرنگی و… را نام برد که می‌توان با خرید تور اسپانیا از نزدیک شاهد این جشنواره‌ها بود.

زمانی خرید تور اسپانیا لذت‌بخش‌تر خواهد بود که آژانس مسافرتی تورهای متنوعی را ارائه کند و مسافران بتواند با شرایط دلخواه تور مورد نظر خود را خریداری کند. آژانس مسافرتی ایوار این شرایط را با ارائه تورهای متنوع و خدمات گسترده برای مخاطبان خود ایجاد کرده تا مخاطبان چه قبل و چه بعد از سفر از تور موردنظر رضایت کافی را داشته باشند. افرادی که می‌خواهند از شرایط تورهای این آژانس مسافرتی مطلع شوند می‌توانند به سایت ایوار مراجعه کنند.

غذاهای شگفت‌انگیز اسپانیا را می‌توان دیگر نکته‌ جذابی دانست که گردشگران را برای سفر به این کشور ترغیب می‌کند. اسپانیا را می‌توان همچنین سرشار از مزه دانست که غذای آن زبانزد مسافران کشورهای مختلف است.

تست گوجه و روغن زیتون، املت اسپانیایی، کرما کاتالانا، تاپاس، میگاس، چوروس، پاتاتاس براواس، پائلا، بوکادیو، پیستو، ترتیلا، کروکتس و سوپ سرد گازپاچو را می‌توان از معروف‌ترین غذاهای اسپانیا نام برد که تست کردن آن شاید عجیب ولی مسلما لذت بخش خواهد بود. البته گفتنی است که استفاده از تفریحات رایگان اسپانیا نیز باعث لذت بیشتر از سفر و کاهش هزینه‌ها خواهد شد، اما تفریحات رایگان اسپانیا کدامند؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.