آژانس مسافرتی برتر برای تجربه‌ی ناب تور اروپا

این فعالیت‌ها می‌توانند شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری محلی، تجربه فرهنگ و غذاهای محلی، خرید و اقامت در هتل‌ها یا مکان‌های اقامتی مختلف باشد. گردشگری نقش مهمی در رونق اقتصادی و تبادل فرهنگی بین ملت‌ها دارد و برای توسعه صنعت گردشگری مهم است.

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

آژانس مسافرتی برتر برای تجربه‌ی ناب تور اروپا

۱۲ بازديد

بدون شک یکی از بهترین راه خرید یک محصول یا استفاده از خدمات، بررسی نظرات مصرف‌کنندگان قبلی است. ممکن است دوستان و آشنایان شما، تجربه سفر به اروپا را با یکی از دفاتر مسافرتی داشته باشند. همچنین معمولا مسافران قبلی یک آژانس، تجربه و نظر خود از سفر را در وبسایت‌ آژانس، شبکه‌های اجتماعی و یا پروفایل گوگل شرکت به اشتراک می‌گذارند. خواندن این نظرات و توصیه آشنایان دور و نزدیک، یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب آژانس مسافرتی معتبر است.

طبق گزارش پارسی بلاگ در هنگام جستجو، ممکن است پکیج‌های مشابهی از یک سفر را در بسیاری از وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشاهده نمایید. پیشنهاد می‌کنیم که در این شرایط، از کانتر مربوطه سوال کنید که آیا خود آژانس به صورت مستقیم تور را اجرا می‌نماید یا این پکیج، صرفا توسط آن‌ها فروخته می شود. آژانس‌های هواپیمایی که مجری مستقیم یک خدمات هستند، تجربه‌ی بیشتری برای راهنمایی شما در انتخاب مقصد و همچنین بررسی مدارک مورد نیاز شما خواهند داشت.

حداقل در زمینه تورهای اروپا، اصطلاح لحظه آخری به هیچ عنوان پذیرفته نیست، زیرا پروسه وقت سفارت و دریافت ویزای شینگن حداقل بین دو هفته تا یک ماه زمان خواهد برد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز یک سفر، طبیعتا مانند مسیرهایی نظیر استانبول، تایلند یا دبی، تور اروپا لحظه آخری نداریم، پس هرکجا این اصطلاح و تبلیغ را دیدید، پیشنهاد می‌کنیم که سریعا این آژانس را از لیست انتخاب خود خارج کنید. همچنین عوامل مختلفی بر روی قیمت یک تور خارجی اثرگذار است، لذا توجه داشته باشید که قیمت، تنها معیار انتخاب شما نباشد و تمام خدمات سفر از جمله کیفیت اقامت، ایرلاین و ساعت پروازی، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری و سایر خدمات را نیز مدنظر قرار دهید.

با اینکه سپردن ضمانت بازگشت به آژانس مسافرتی برای خیلی از مسافران ناخوشایند است، اما اگر آژانسی برای سفر به اروپا از شما ضمانت‌ بازگشت طلب نکرد، هوشیار باشید که اعتبار چندانی نزد سفارتخانه مربوطه ندارد و امکان ریجکت شدن پرونده شما بسیار بالاست. با توجه به اینکه صدور ویزا در اختیار کنسول است و هیچ آژانس گردشگری نمی‌تواند به شما ضمانتی جهت صدور تضمینی ویزای شینگن بدهد، شما باید آژانسی را انتخاب کنید که مراقب اعتبار خود نزد سفارت‌خانه‌ها باشد. بازنگشتن هرکدام از مسافرین تورهای اروپا، تبعات بسیاری برای آژانس خواهد داشت.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بررسی کیفیت یک آژانس مسافرتی، بازدید از دفتر آژانس به صورت حضوری است. پس اگر نتوانستید در میان سایت‌ها به یک انتخاب مطمئن برسید، پیشنهاد می‌کنیم که ساعتی را برای بررسی حضوری آژانس مسافرتی وقت بگذارید.

هنگام خرید تورهای تفریحی

به خصوص تور اروپا، خدمات دریافتی را به طور دقیق بررسی نمایید. بسیاری از آژانس‌ها با ارائه پکیج پرواز و هتل، محصول خود را تحت عنوان تور به فروش می‌رسانند. اگرچه این خدمات به همراه ویزا، توضیح کاملی برای «تور انفرادی» است، اما برای سفر به اروپا به خصوص برای مرتبه اول، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک تور گروهی اروپا را ثبت نام کنید. یک پکیج کامل سفر شامل پرواز، اقامت، ترانسفر‌های فرودگاهی و شهری، حضور راهنما، بیمه مسافرتی و خدمات ویزا است.

آژانس مسافرتی سالوت (ایوار) را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های مسافرتی در ایران دانست که در زمینه‌ اجرای تورهای گروهی و انفرادی اروپا فعالیت می‌کند. تورهای انفرادی و گروهی این آژانس مسافرتی به کشورهای اروپایی به صورت هفتگی اجرا شده و کشورهایی از جمله کانادا، کره‌ جنوبی، ژاپن، برزیل و آفریقای جنوبی را نیز علاوه بر کشورهای اروپایی دربرمی‌گیرد. این شرکت سایر خدمات گردشگری از قبیل رزرو هتل، بلیط هواپیما، قطارهای خارجی، بیمه مسافرتی و همچنین خدمات گواهینامه بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهد. بد نیست برای اطلاع از پکیج‌های مسافرتی یا مشاوره سفر، سری به وبسایت این آژانس به آدرس www.eavar.com  بزنید یا با شماره تماس 02191009100 تماس حاصل نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.