پیشنهاد به مسافران فعال تور اکتیو سوئیس

این فعالیت‌ها می‌توانند شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری محلی، تجربه فرهنگ و غذاهای محلی، خرید و اقامت در هتل‌ها یا مکان‌های اقامتی مختلف باشد. گردشگری نقش مهمی در رونق اقتصادی و تبادل فرهنگی بین ملت‌ها دارد و برای توسعه صنعت گردشگری مهم است.

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پیشنهاد به مسافران فعال تور اکتیو سوئیس

۶ بازديد

دشت‌های سرسبزی را تصور کنید که با خانه‌های چوبی و رشته کوه‌های برفی می‌درخشد؛ جایی که دریاچه‌های آن، به نام‌های برینز (Brienz Lake) و تن (Thun Lake)، با کشتی‌های کوچک و بزرگ پر می‌شود و کایاک‌‌سوار‌ها در رودخانه آن، به این طرف و آن طرف می‌روند. چشمانتان را باز کنید؛ به روستای اینترلاکن (Interlaken) خوش آمدید. در سفر به این روستای دیدنی، قطار‌ها و لوکوموتیو‌های دوست‌داشتنی شما را به ارتفاعات بالای دریاچه می‌برند و این بهترین فرصت برای استفاده از هوای لذت‌بخش تابستانی سوئیس است.

قبل از رفتن از اینترلاکن، خود را به حاشیه دریاچه تن برسانید؛ قلعه‌ تاریخی را می‌بینید که دیوارهای سنگی سفید رنگ آن با دریاچه هارمونی زیبایی آفریده است. قلعه اوبرهوفن (Oberhofen)، یادگاری از فرهنگ قرون وسطی است که هر نقطه از آن، شما را به یاد چیزی می‌اندازد؛ از سقف‌های نوک‌تیز در معماری باروک گرفته تا نقش و نگار‌های دوران رمانتیسم.

سفر به سوئیس

 بدون چشم‌دوختن به چشم‌انداز دریاچه ژنو؟ اصلاً فکرش را هم نکنید! دریاچه ژنو (Lake Geneva)، در مرز میان سوئیس و فرانسه قرار گرفته و در میان تمامی دریاچه‌های اطراف کوهستان آلپ، بزرگ‌ترین و شاید زیباترین دریاچه در نگاه گردشگران است. به کنار این دریاچه که برسید، قله‌های سفید آلپ و پارک‌های سرسبز پیش چشمتان ظاهر می‌شود؛ منظره‌ای که هرچه بیشتر به آن نگاه کنید، بیشتر در آرامش غرق می‌شوید.

اگر هنوز در کنار دریاچه ژنو هستید، نگاهی به اطراف بیندازید؛ قلعه‌ای سنگی و قدیمی را می‌بینید که با برج‌های کوتاه‌ و بلند و سقف‌های نوک‌تیز خود خودنمایی می‌کند. قلعه چیلن (Chateau De Chillon)، همان قلعه سنگی و تاریخی است که توصیف آن را بار‌ها در کتاب‌های ویکتور هوگو و ژان ژاک روسو خوانده‌ایم. این قلعه قرن نهمی، حکایتی طول و دراز دارد و سال‌ها بعد از آنکه به‌عنوان قلعه نظامی کاربرد داشت، به زندانی مخوف و شکنجه‌گاهی وحشتناک تبدیل شد.

در ادامه سفر به جاهای دیدنی سوئیس در تابستان، این بار می‌خواهیم به مرز ایتالیا و سوئیس نزدیک شویم؛ جایی که زیباترین شهر سوئیس با دریاچه‌ای جادویی در انتظار شماست! دریاچه لوگانو (Lake Lugano)، مانند آینه‌ای شفاف در میان کوه‌های سرسبز و شهر لوگانو است که تصویر خانه‌های رنگی شهر و درختان سرسبز، در آب‌های آن می‌درخشد. این دریاچه مشرف‌ به یکی از کوه‌های اعجاب‌انگیز و میراث جهانی سوئیس است که با درخت سان جورجیو پوشیده شده است. این دریاچه، بهترین مکان برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی در سوئیس است.

علاوه بر این

 شهر لوگانو با مناظر کوهستانی که دارد از جاهای دیدنی سوئیس در زمستان نیز به شمار می‌‌آید.

همه ما عصر یخبندان را با کوه‌های یخی و ماموت‌های قهوه‌ای در انیمیشن «عصر یخبندان» به یاد می‌آوریم و فکرش را هم نمی‌کنیم که جایی وجود دارد که دره‌ای هزار ساله از آن دوران را در خود جای داده. گرند کنیون (Swiss Grand Canyon) در سوئیس، حاصل فعل و انفعالات زمین در ۱۰ هزار سال پیش است که با رودی باریک در ته دره، دیوارهای یخی و جنگل‌های روییده در قله کوه‌ها، شما را به یاد خاطراتتان از انیمیشن‌های عصر یخبندان می‌اندازد. فرقی نمی‌کند اهل ورزش‌های زمستانی باشید یا عاشق طبیعت‌گردی در جاهای بکر در تابستان؛ دره گرند کنیون در هر موقع از سال دیدنی است.

برای قایق‌سواری در بزرگ‌ترین آبشار اروپا با ارتفاع ۲۳ متر و تجربه هیجان در آب‌‌های پر جوش‌وخروش آن آماده‌اید؟ الان وقت آن رسیده تا سفر به جاهای دیدنی سوئیس در تابستان را با قایق‌سواری در آبشار راین به اتمام برسانیم. این آبشار که در آخرین دوره از عصر یخبندان تشکیل شده، زمانی الهام‌بخش شاعران و نویسندگان محبوبی مانند گوته بود.

با شرکت در تور‌های یک روزه، می‌توانید خود را از زوریخ به آبشار راین برسانید و در داخل قلعه‌ قرون‌وسطایی در سمت چپ رودخانه، عکس‌های یادگاری بگیرید. اما اگر اهل چالش و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم سوار بر قایق به دل آب بزنید و به سمت صخره‌ای بزرگ، درست در وسط آبشار بروید.

بهترین زمان سفر به زوریخ، بین ماه‌های ژوئن تا اوت (۱۱ خرداد تا ۹ شهریور) است، زمانی که دمای میانگین ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گرادی، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در دریاچه شنا کنید. اگرچه، باید بدانید آب و هوای مهمان‌نواز فصل تابستان، این زمان از سال را تبدیل به گران‌ترین فصل گردشگری زوریخ، کرده است. به طور کلی، تابستان مناسب‌ترین فصل برای شرکت در تور اروپا است اگرچه به دلیل تقاضای بالا، قیمت‌ها نیز در این فصل بالاتر است. اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید، می‌توانید سفر خود را به پاییز یا زمستان موکول کنید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.